Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

Ortessa bliver frontløber i digitaliseringen af affaldsselskaber

Anmod om en demo

Digitalisering af manuelle processer og papirprocesser øger effektiviteten og omsætningen og forbedrer kundetilfredsheden

Diemen, 7. januar 2021, Ortessa, med datterselskaberne Van Kaathoven Groep, Veyzle og Valor Compostering, er den første i Holland, der overgår til den nyeste version af AMCS-platformen. Den ultramoderne, skalerbare cloudplatform optimerer alle operationelle forretningsprocesser i Ortessa-koncernen.

I slutningen af december underskrev Rob Meulendijks, administrerende direktør for Ortessa, overgangen af den nuværende back office-software fra PieterBas (som blev erhvervet af AMCS i slutningen af 2019), suppleret med implementeringen af to nye integrerede løsninger fra AMCS-platformen: AMCS Mobile Workforce og AMCS Customer Portal.

Digitalisering som kerneværdi

Ortessa traf et velovervejet valg for denne investering. "Digitalisering er en kerneværdi i Ortessa. vi ønsker at være på forkant med markedet og gøre maksimal brug af teknologi for at opnå bæredygtige resultater", siger Rob Meulendijks. "AMCS giver os hidtil usete muligheder for at gøre dette.

Med AMCS-platformen vil Van Kaathoven Groep, Veyzle og Valor Compostering optimere forretningsprocesserne for affaldshåndtering, affaldshåndtering og affaldsbehandling. Manuelle processer og papirstrømme i forbindelse med ordrestyring, modtagelse af laster, rutelister, følgesedler, vejebilletter og registrering af tilbagelagte afstande med firmakøretøjer digitaliseres. Planlægning og implementering vil også om kort tid blive understøttet af den mest moderne teknologi, og kunderne vil have adgang til en ny webportal, der vil lette online selvbetjening for de fleste typiske transaktioner.

Rob Meulendijks: "Med digitaliseringen af affaldslogistik tager vi et stort skridt i retning af at forbedre effektiviteten. Reduktion af administrativt arbejde og manuelt input reducerer risikoen for fejl. Da data udveksles i realtid, er de altid opdaterede og tilgængelige overalt. Dette giver kunderne mulighed for at blive proaktivt informeret og modtage hurtige svar på deres spørgsmål. Kort sagt en forbedret kundeoplevelse. "

Indsamlingskøretøjer udstyret med indbyggede computere

Som en del af udrulningen af AMCS-platformen vil alle Van Kaathoven-køretøjer være udstyret med tabletter, der kører AMCS Mobile Workforce-applikationen. Dette gør det muligt at gennemføre ruter, der skal fuldføres digitalt. Det digitale hollandske affaldsoverførselsnotat (Elektronische Begeleidingsbrief Afval) er også ved at blive implementeret. ordrer vil snart blive sendt digitalt og i realtid til køretøjerne og behandlet via den indbyggede computer.

Planlægningsteamet får dermed bedre indsigt i den aktuelle situation på vejen og status for opgaverne i løbet af dagen. For eksempel kan hasteordrer tildeles direkte til et køretøj, der allerede er på vej. Dette reducerer planlægningstiden betydeligt og sikrer en mere effektiv udnyttelse af de tilgængelige inkassoressourcer. Accept og klassificering af indgående belastninger på vejelokationerne vil også snart blive administreret med en mobilapp.

Tilgængelig 24/7 for kunder

Med implementeringen af AMCS Customer Portal får kunderne 24/7 adgang til en brugervenlig webportal. Ordrer kan afgives, og kunderne har løbende adgang til de korrekte ordreoplysninger, rapporter og fakturaer. Kunderne kan derfor gøre deres administration på et tidspunkt, der passer dem. Ved at automatisere håndteringen af ofte stillede spørgsmål, f.eks. forespørgsler om en vejebillet eller faktura, har kundeservicemedarbejdere mere tid til opgaver, der tilføjer værdi. AMCS-kundeportalen reducerer også antallet af indgående opkald, hvilket reducerer arbejdsbyrden i kundekontaktcentret.

"AMCS er vores teknologipartner med en imponerende track record inden for affalds- og genanvendelsesindustrien og deres branchespecifikke end-to-end-løsning. AMCS investerer i teknologi og fortsætter med at udvikle AMCS-platformen. Takket være disse optimeringstrin har vi mere tid til at fokusere på det personlige forhold til vores kunder", siger Rob Meulendijks.

Mark Abbas, direktør AMCS Netherlands: "Vi er meget glade for, at Ortessa-gruppen har valgt AMCS-platformen. Det er en stor familie, der er farvet i uld-, affalds- og genbrugsbranchen – det er i deres DNA. Ledelsen har en klar vision om, hvordan de ønsker at blive førende på markedet med digitaliseringen af deres forretningsaktiviteter."

Foto: Rob Meulendijks, administrerende direktør for Ortessa, (til højre) og Mark Abbas, direktør AMCS Netherlands (til venstre) underskriver kontrakten.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Den markedsledende softwareplatform i virksomhedsklassen, der hjælper med at forbedre din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Få mere at vide om, hvordan du arbejder smartere, mere problemfrit og mere digitalt.

Hent brochure

Pressemeddelelse

TJ Waste sætter fleksibilitet og operationel ekspertise i spidsen for virksomhedens vækstplaner.

Skalerbarheden og fleksibiliteten i den AMCS Cloud-baserede platform gør det muligt for TJ Waste at fremskynde forretningsvæksten og udvide sine tjenester til flere kunder.

Pressemeddelelse

Retura IRIS styrker sin position i den norske affaldshåndteringsindustri ved hjælp af moderne teknologier.

Limerick, Irland, 21. september: Affaldsfirmaet Retura IRIS, en del af en af de førende affaldshåndteringsfranchiser i Norge, har afsluttet udrulningen af AMCS-platformen. Gennem denne implementering sigter de mod at levere en enestående serviceoplevelse til deres kunder ved at automatisere den fulde ordre til kontantproces og samtidig tilbyde onlinetjenester til deres kunder.

Pressemeddelelse

Reisswolf første hollandske kunde til at gå live med AMCS Platform

Reisswolf, en del af Van Munster Recyclers, er den første hollandske kunde til at gå live med AMCS Platform. Denne ultramoderne, skalerbare platform optimerer alle driftsprocesser for affaldsindsamlere og -processorer. Med migreringen til Platform har Reisswolf også globalt et scoop. Virksomheden er den første på verdensplan, der går live samtidig med tre løsninger fra Platform: AMCS Enterprise Management (ERP), AMCS Intelligent Optimisation og AMCS Mobile Workforce.

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Hold dig opdateret ved at tilmelde dig nu!

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på