Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS Kontakt

Nottingham Byråd investerer i ny AMCS-software og mobil teknologiløsning

Ring tilbage til mig

Nottingham City Council skal forbedre produktiviteten og effektiviteten af sin handel affald og genanvendelse operation med en ny software og mobil teknologi system fra AMCS, den førende leverandør af software og køretøj teknologi til affald og genanvendelse industrien

Den nye løsning til en anslået værdi af £ 65.000 vil erstatte en række mere manuelle og ældre applikationer.  Dette vil gøre det muligt for Nottingham Byråd at konsolidere sig til et enkelt system, der kører på tværs af hele operationen, herunder køretøjer, brovægt og back-office.

Implementering af den markedsledende ERP-software, AMCS 7, vil resultere i et enkelt drifts- og faktureringssystem, hvilket vil forbedre både effektiviteten og nøjagtigheden betydeligt. AMCS Fleet Planner kombineret med mobil teknologi på tværs af flåden vil optimere routing, øge produktiviteten og realisere betydelige omkostningsbesparelser.

I en kommentar til investeringen sagde Daniel Ayrton, Business Development Manager for Nottingham City Council:   "Da vores handelsaffalds- og genanvendelsestjeneste fortsætter med at vokse, leder vi altid efter måder at forbedre driftseffektiviteten og den service, vi leverer til vores kunder.  Implementering af et enkelt system, der kører på tværs af vores drift, vil gøre det muligt for os at optimere vores logistik og strømline vores administration.  Det vil også give realtidsdata, der giver os mulighed for hurtigt og proaktivt at reagere på vores kunders behov.  Når disse data konsolideres og analyseres, vil de desuden spille en vigtig rolle, når vi skal kunne planlægge fremtidig vækst."

Pat Murray, Key Account Manager, AMCS kommenterede også at sige:   "Vi ser frem til at arbejde med Nottingham Byråd til at gennemføre deres nye system og hjælpe dem med at realisere de kommercielle, miljømæssige og servicesmæssige fordele, som denne løsning vil levere.  De lokale myndigheder spiller en vigtig rolle i leveringen af kommercielle affalds- og genanvendelsestjenester, og det er et marked, hvor vi forventer en betydelig fremtidig vækst."

Gennemførelsen af det nye system er i øjeblikket i gang, og udrulningen forventes afsluttet ved årets udgang.  Ud over den nye software og mobilsystem AMCS giver også indbyggede køretøj vejning teknologi til Nottingham City Council gennem to britiske partnere.

Hvad kan vores Enterprise Management-software gøre for din virksomhed!

Øg din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Karaktergivning og kvalitetsevaluering

Skab effektivitet i din indgående kvalitetsevalueringsproces, og reducer risikoen for forurenede eller afviste belastninger.

Hent brochure

Whitepaper

Whitepaper integreret affaldshåndteringssoftware til kommuner

Brochure

Genbrugsindustrien

Fra uforudsigelige markedspriser til eksportdokumentation navigerer genbrugsadministrationsselskaber i et udfordrende terræn. AMCS-platformen leverer end-to-end automatisering og synlighed på tværs af alle dine operationer

Brochure

AMCS Platform for kommunalt affald og genanvendelse

AMCS-platformen er en branchespecifik, gennemprøvet løsning, der er designet til at opfylde de unikke krav i affalds- og genanvendelsesindustrien.

Vil du vide mere om AMCS-platformen?

Download vores brochure for at finde ud af, hvordan du fungerer smartere, mere problemfrit og mere digitalt.

Download brochure

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platform Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på