Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse april 2019 Updated maj 2021

Lancering af AMCS-platformen i Holland

AMCS organiserede det vellykkede seminar: Digital Transformation in the Waste Industry i Louwman Museum Haag.

Ring tilbage til mig

Udviklingen i affalds- og genanvendelsesindustrien udvikler sig hurtigt i dag. Hvor det indtil for nylig kun blev diskuteret om fremtiden for digital transformation, er dette allerede i fuld gang. Cloud-løsninger, Tingenes internet, Blockchain og andre teknologier bruges allerede fuldt ud i praktiske applikationer. Hvordan kan disse og andre innovative teknologier hjælpe dig med din virksomhed? Hvad er tendenserne, og hvordan kan AMCS hjælpe dig med at forbedre din position på markedet ved hjælp af innovativ teknologi?

For at besvare dette organiserede AMCS det vellykkede seminar: Digital Transformation in the Waste Industry i Louwman Museum Haag.

Seminaret var hollandsk talt

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Brochure

AMCS BETALER FOR LEVERANDØRBETALINGER TIL METALGENBRUGERE

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Begivenhed

ESG Europe Summit

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på