Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer Hurtige downloads Om AMCS Kontakt

COVID-19 rådgivning til kunder

COVID-19 - Opdatering af AMCS Business Continuity 12. marts 2020

Ring tilbage til mig

I disse hidtil usete tider er vores tanker med dig, din familie og hele din virksomhed, og vi forstår virkelig den store indvirkning, som COVID-19 muligvis har på dig direkte eller indirekte. Vi vil gerne forsikre Dig om, at vi fortsat er fuldt ud forpligtet til at støtte dig lige igennem denne krise og har evnen til at levere kritiske tjenester til dig, selvom metoden til levering af disse tjenester kan have ændret sig på grund af rejserestriktioner og krav om social afstand. Vi overvåger konstant WHO's og de lokale myndigheders retningslinjer for at sikre, at de foranstaltninger, vi har på plads, forbliver gyldige og sikre for vores teams, når vi støtter dig som følger:

1) Krisestyringsteam:
Covid-19-pandemien overvåges og forvaltes af AMCS Crisis Management-teamet, som forvalter kommunikation internt og eksternt, vurderer potentielle risici og indfører foranstaltninger til at afbøde og håndtere disse risici. Dette team rapporterer direkte til AMCS Senior Leadership Team, som har fuld synlighed og ansvarlighed for de foranstaltninger, der træffes for at sikre AMCS-medarbejderbasens trivsel og kontinuiteten i forretningsdriften.

2) Fjernarbejde:
AMCS er meget fortrolige med fjernarbejde med en stor del af vores medarbejdere, der arbejder eksternt regelmæssigt. Vi er flyttet til en position, hvor alle kontorer i alle regioner nu har sikker fjernarbejde på plads for at sikre forretningskontinuitet. Det betyder, at vi vil være i stand til at opretholde fuld forretningskontinuitet for alle kritiske funktioner, herunder:

3) Globale strukturer:
AMCS opererer under globale strukturer med Global Support, Professional Services og Development teams, der opererer fra flere steder over hele verden. Som et resultat af dette kombineret med fjernarbejdsevne er der indbygget redundans og modstandsdygtighed, der gør det muligt for AMCS at opretholde tjenester.

4) Rejser:
Vi har vurderet forretningsrejserisiko, både fra et infektionseksponeringsperspektiv og forretningskontinuitetsperspektiv. Som følge heraf overholder vi WHO's og de lokale myndigheders retningslinjer regionalt med hensyn til rejserådgivning. I den forbindelse vil vi bede om vores kundes støtte til at facilitere videokonferencer/virtuelle møder, hvor det er muligt.

5) Kritiske it-tjenesteudbydere:
AMCS har bekræftet, at vores kritiske it-tjenesteudbydere har tilstrækkelige planer for forretningskontinuitet for at sikre, at kontinuiteten i tjenesten til AMCS opretholdes under COVID-19-pandemien

6) Køretøjsteknologi, hardware og forsyningskæde:
Levering af hardwaretjenester kræver ofte, at AMCS-medarbejdere fysisk deltager på kundewebsteder for at løse problemer og installere pakker. Vi vil gerne forsikre dig om, at vi er forpligtet til at holde vores kunder flåde operationel og vil fortsætte med at støtte deres forretning i disse bestræbelser. Af hensyn til AMCS-medarbejdernes sundhed og sikkerhed og for at reducere risikoen for kontakt vil vi dog prioritere service til "Hard System down"-situationer og vil vurdere ikke-væsentlige situationer fra sag til sag, før vi forpligter os til at løse det samme eller udskyde, indtil COVID-19-pandemien bringes under kontrol.
Med hensyn til hardwareforsyningskæden har der ikke været nogen pauser i AMCS-forsyningskæden på grund af iscenesatte bufferlagre. AMCS arbejder tæt sammen med vores leverandører for at sikre kontinuitet i forsyningen og ser ingen risiko i leveringen af materialer på kort sigt.

7) Foranstaltninger til forebyggelse af bedste praksis:
AMCS har gennemført forebyggende foranstaltninger til bedste praksis som skitseret af WHO og de lokale sundhedsmyndigheder. Ved gennemførelsen og gennemførelsen af disse retningslinjer er det håbet, at risikoen for spredning af infektion vil blive stærkt reduceret.

Hvis du har spørgsmål, skal du kontakte AMCS Customer Support på [email protected]

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer dine operationer for effektivitet og vækster din virksomhed

Anmod om en tilpasset demo

Oversigt over AMCS-platform

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, end-to-end cloud-løsningen, der giver fuld synlighed i dine operationer.

Se Webinar on demand

Optimering af din cybersikkerhed - Hvor vigtig er it-arkitektur?

AMCS Chief Enterprise Architect, Evan Schwartz, forklarer vigtigheden af at optimere din cybersikkerhed på it-arkitektur for at forhindre cyberangreb, der kan resultere i betydelige omdømmeskader og omkostninger.

Skyen er ikke kun afgørende for din forretningskontinuitet, den er også mere bæredygtig

Cloud har hjulpet mange genbrugs- og affaldshåndteringsvirksomheder med at ride Covid-stormen ud ved at muliggøre fjernarbejde under pandemien. Disse virksomheder kunne fortsætte med at levere deres tjenester til kommunale og kommercielle kunder, fordi kundeservicerepræsentanter, planlæggere og andre kontormedlemmer var i stand til at arbejde hjemmefra.

De 5 største Computer Vision-tendenser i 2022

Computer vision (undertiden kaldet machine vision) er en af de mest spændende anvendelser af kunstig intelligens.

Download casestudie

Læs mere om, hvordan AES sparede spektakulære omkostninger og forbedret kundeservice

Vis casestudie

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platform Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på

Download AMCS-platformsbrochure

Opdag, hvordan du kan betjene smartere, mere problemfrit og mere digitalt