Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse marts 2021 Updated december 2021

City of Berkeley, Californien, grønt lys AMCS Platform til at forene og modernisere Zero Waste indsats

Download Success Story

Berkeley valgte AMCS til deres Zero Waste Management Software System for at forbedre effektiviteten, digitalisere deres operationer, øge kundeservice og forbedre miljømæssig bæredygtighed.

Boston, MA, USA, Marts 4 - Under byen Berkeley Public Works Department, har Zero Waste Kommissionen underskrevet på for AMCS Platform til at modernisere og forene hele Zero Waste operation.

Berkeley, der ligger 10 miles nordøst for San Francisco, er en tæt befolket by med mere end 118.000 indbyggere, er defineret i høj grad, både kulturelt og økonomisk, ved tilstedeværelsen af University of California campus beliggende på den østlige side af byen. Som sådan er byen stolt af at være progressiv, især da den vedrører miljøet.

Byens Zero Waste filosofi overholder den definition, der er vedtaget af Zero Waste International Alliance (ZWIA), "Zero Waste betyder at designe og styre produkter og processer til systematisk at undgå og fjerne mængden og toksiciteten af affald og materialer, bevare og inddrive alle ressourcer, og ikke at brænde eller begrave dem."

Berkeley oprettede Zero Waste Commission for at hjælpe med at omdirigere affald fra sin losseplads og maksimere fordelene ved genanvendelse. Ud over den kommunale Transfer Station og deponering, kommissionen driver en 32-lastbil flåde til at servicere samfundets affald og genanvendelse operationer.

Programmet har kæmpet med en arv fakturering og arbejdsordre system, suppleret med - men ikke integreret med - dens CRM-system. Endelig, efter omhyggelig langsigtet intern og tredjeparts evaluering af sine teknologiske behov, den eksisterende papirbaserede kludetæppe løsning blev anset for forældet, utilstrækkelig, og ude af stand til at give selv grundlæggende funktionalitet til at køre en moderne Zero Waste program.

Ineffektivitet i virksomhedens arbejdsgange, forsinkede svartider i lokalsamfundet og begrænset rapportering og analyse har hæmmet bestræbelserne på at håndtere byens affald, genanvendelse og indsamling af organiske oplysninger effektivt. Derudover har de ældre værktøjer krævet stor støtte fra it-medarbejderne bare for at opretholde systemets status quo.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

AMCS Platform Brochure

Download vores brochure og find ud af, hvordan du kan arbejde smartere, mere problemfrit og mere digitalt. Det resulterer i øget overskud, forbedret effektivitet og lavere omkostninger.

Download brochure

Begivenhed

RWM 2023

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

Navigering i teknologiske forandringer

Download Byen Berkeley Success Story

Læs mere om, hvordan byen Berkeley får fuld synlighed i sine operationer og forbedrer effektiviteten med AMCS-platformen.

Download Success Story

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Blogs Brochurer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på