Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Pressemeddelelse februar 2021 Updated maj 2021

B&M Waste Services vælger skalerbarhed og avanceret fakturering i skyen

Download Success Story

Avanceret ordrebehandling og automatiseret fakturering i skyen er nøglen til at forbedre forretningseffektiviteten og understøtte organiske vækstplaner hos B&M Waste Services. Hastigheden og nøjagtigheden af realtidsdata gør det nemt at flytte til den AMCS Cloud-baserede platform.

Limerick, 16. februar: B&M Waste blev dannet i 1997 og beskæftiger nu over 200 medarbejdere på tværs af flere bin collection steder. Den prisbelønnede indsamlingsvirksomhed leverer innovative, genanvendelsesstyrede affaldshåndteringsløsninger til virksomheder over hele Storbritannien. Deres omkostnings- og CO2-besparelsesløsninger bidrager til at hjælpe virksomheder med at opfylde deres miljømæssige og operationelle mål effektivt.

Ifølge B&M Finance Director Grahame Henderson er virksomhedens seneste ERP-systemopgradering fra en lokal løsning til DEN AMCS Cloud-baserede platform til deres virksomhedssystem præcis den slags teknologisk løsning, der giver dem mulighed for at imødekomme deres kunders behov på den mest effektive måde, da virksomheden fortsætter med at vokse.

Banebrydende løsninger til affaldshåndteringssystemer

Virksomheden har allerede brugt AMCS Enterprise Management i flere år, så en opgradering og flytning til den Cloud-baserede platform gav mest mening. Vægtdata indsamlet direkte fra lastbiler og mobile tabletter til chaufførerne havde for eksempel allerede bragt målbare effektivitetsforbedringer til B&M's ordreproces. "Nøjagtig vejning sikrer, at kunderne bliver opkrævet for deres overskydende affald, men det giver os også mulighed for at samarbejde med disse kunder om at gennemgå deres servicekrav," ifølge B&M's IT Manager, Andrew Waland.

Fleksibilitet og skalerbarhed uden at tilføje mere hardware

Efter de seneste udvidelser til yderligere to steder og planer for mere i horisonten, var de klar til at flytte til en løsning, der ville være lettere, billigere og hurtigere at skalere end at investere i mere hardware.

Ifølge Andrew gav et skift til et skybaseret virksomhedssystem mest mening, da det kunne give mere fleksibilitet og skalerbarhed samt bringe flere mobile løsninger til virksomheden. Andrew og hans team var i stand til at frigøre syv lokale servere ved at migrere til skyen samt reducere arbejdsbelastninger.

Flytningen gør det også muligt for B&M Waste at drage fordel af andre fordele, som en pålidelig cloud-baseret løsning kan give, såsom løbende opgraderinger til den nyeste avancerede funktionalitet, forretningskontinuitet og beskyttelse mod genoprettelse efter nedbrud, hurtigere support og problemløsning og hurtig adgang til parallelle testmiljøer.

Fordelen ved partnerskab

"Det betyder noget for os, at AMCS roser sig af at være en seriøs samarbejdspartner for deres kunder og tale med os om nye udviklinger, så vi er mere end glade for at deltage i dette forhold," siger Andrew. "Vi har altid været en tidlig adoptant, og AMCS tilføjer løbende og forbedrer deres Enterprise Platform, så det er en reel gevinstsituation for os at være involveret i det. Vi har en masse større kunder, der kræver høje niveauer af hastighed og bekvemmelighed i bestilling, fakturering og sofistikeret rapportering, så i tæt samarbejde med AMCS giver os mulighed for at dele vores ideer til, hvordan vi kan forbedre kundeoplevelsen for dem. "

Andrew tilføjer: "Vi får også et nærbillede af forbedringer og ny funktionalitet i pipelinen. Til gengæld hjælper vi gerne betatest af nye udviklinger. Det er rart at blive inviteret, og vi føler os som en værdsat kunde." Selvfølgelig har der været hikke og budget belastninger, og de undertiden ønsker den udvikling, de ønsker kunne være til rådighed hurtigere. "Men generelt," siger Andrew, "Jeg vil sige, at forholdet er helt sikkert en positiv og evolutionær en for begge parter."

Skal vi ringe til dig?

Udfyld denne formular, og vi vil komme i kontakt med dig asap!

Ring tilbage til mig

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Begivenhed

RWM 2023

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

Navigering i teknologiske forandringer

Download B&M Success Story

Læs mere om, hvordan B&M får fuld synlighed i sine aktiviteter og forbedrer effektiviteten med AMCS-platformen.

Download Success Story

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Blogs Brochurer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på