Løsninger Løsninger Industrier Industrier Ressourcer Ressourcer Succeshistorier Succeshistorier AMCS AMCS
Pressemeddelelse november 2017 Updated maj 2021

B&M Waste Services vælger AMCS

B&M Waste Services har gennemført implementeringen af en Enterprise Management Platform og Mobil løsning fra AMCS

Ring tilbage til mig

B&M Waste Services vælger AMCS

Wirral-baserede B&M Waste Services har gennemført implementeringen af en Enterprise Management Platform og Mobile-løsning fra AMCS, verdens førende applikationsudbyder til affalds- og genanvendelsesindustrien.

Det nye system, som er en del af en større investering i teknologiinfrastruktur, er et bevis på virksomhedens fortsatte engagement i at yde fremragende kundeservice og vil også bidrage til at realisere betydelige driftseffektiviteter.

CO2-neutralt B&M-affald er et af de første til at migrere deres ældre system til Enterprise Management-løsningen på AMCS-platformen og vil bruge det til at håndtere en række opgaver, herunder forbedret planlægning af indsamlingsrunder for over 30 handelsaffald og genbrugskøretøjer.  Dermed har den allerede reduceret kilometertallet og brændstofforbruget.

Systemet er også i stand til at tage højde for en række andre faktorer såsom bortskaffelsessteder og kundewebsteder med begrænset adgang eller begrænsede afhentningstider, hvilket hjælper med at reducere potentialet for mistede samlinger.

Førere af virksomhedens indsamlings- og leveringskøretøjer er også blevet udstedt med mobile enheder, som muliggør kommunikation i realtid og hjælper med en proaktiv kundeservicetilgang og hurtig løsning af eventuelle problemer eller forespørgsler, der opstår.

I en kommentar til gennemførelsen af B & M Waste Services, Grahame Henderson - Finansdirektør, sagde:

"Det nye system har gjort det muligt for os fortsat at forbedre det fremragende serviceniveau, som vi stræber efter at give vores kunder, samtidig med at vi hjælper os med at operere mere effektivt både kommercielt og miljømæssigt. Vi har været AMCS-kunde i en årrække, og den support, vi har modtaget fra AMCS's tekniske og projektstyringsteams, har været uvurderlig i denne periode. Det har givet os den tillid, vi har brug for til at foretage en investering af denne størrelsesorden, som vi mener vil spille en vigtig rolle i at understøtte vores fortsatte vækst."

Elaine Treacy - Salgschef hos AMCS kommenterede også at sige:

"AMCS-platformen er inspireret af globale markedstendenser og er designet til at automatisere, standardisere og optimere alle forretningsprocesser fra affaldsindsamling til forarbejdning og materialehandel. Vi ser frem til at bygge videre på det, der allerede er et meget stærkt forhold til B&M Waste Services, og arbejde sammen med dem om at realisere de kommercielle og miljømæssige fordele ved øget digitalisering."

Lær, hvad vores Enterprise Management-software kan gøre for din virksomhed!

Vores Enterprise Management-software optimerer din drift til vækst med øget effektivitet og forbedret overskud.

Anmod om en demo

AMCS Klassificering & Kvalitetsbrochure

Få mere at vide om, hvordan vores løsning vil øge effektiviteten i din indgående kvalitetsevalueringsproces og reducere risikoen for forurenede eller afviste belastninger.

Download brochure

AMCS Platform til genbrug af video

Det kan være svært at udvide dine genbrugsoperationer, når processerne er manuelle og frakoblede. Nu kan du automatisere, oprette forbindelse og digitalisere alle dine processer med AMCS Platform for Recycling. Se vores video for at få mere at vide.

AMCS Spotlight Interview med Peter Buck, AMCS

Prisudvikling for genbrug i USA 2022

Hvad er udsigterne for prisen på amerikanske genanvendelige materialer?

Webinar on demand: AMCS Mobile Workforce i aktion

Lær mere om AMCS Mobile Workforce-løsninger, herunder; digitale ruteark, chaufførdebriefing, dataindsamling i realtid, servicebevis, rutevejledning og navigation og back end-integration.

Se webinar

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge Karriere AMCS-platformen Løsninger Succeshistorier Blogs Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på