Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse september 2021 Updated juli 2023

AMCS præsenterer det nye transportstyringssystem på RWM Resource Revolution messen 20.-23. september 2021.

Download brochure

En integreret løsning

Denne integrerede del af AMCS-platformen giver en integreret løsning til transport samt udnyttelse af den rige funktionalitet i den skybaserede og softwareplatform.

Limerick, Irland, September 1st AMCS har valgt RWM Resource Revolution messe, Storbritanniens største Recycling, Resource &Waste Management Event på NEC Birmingham, at præsentere den nye Transport Management System til UK genanvendelse og affaldshåndtering selskaber. Systemet er designet til fuldt ud at automatisere planlægning, optimering og udførelse af transportoperationer, og det er fuldt integreret med AMCS Enterprise Management-systemet.

Denne integration betyder, at transportplanlæggere drager fordel af fuld adgang til alle virksomhedsdata og de understøttende integrerede arbejdsgange, hvilket giver dem maksimal synlighed og kontrol. AMCS Transport Management System giver flådeoperatører mulighed for at planlægge, udføre, overvåge, optimere og analysere alle aspekter af deres transportoperationer.

En ny måde at gribe mulighederne i Transport Logistics

Transportplanlægningen bliver stadig mere udfordrende at gøre både effektivt og effektivt. Planlæggere skal administrere flere prioriteter: maksimering af flåde- og chaufførproduktivitet, levering af rettidig kundeservice, sikring af det højeste sikkerhedsniveau, opfyldelse af chaufførregler, bare for at nævne nogle få. Alt imens du minimerer omkostningerne til dette afgørende aspekt af driften af en affalds- og genanvendelsesvirksomhed, hvor virkningen ofte er for hele virksomheden.

I mellemtiden udvikler landskabet sig løbende med nye sundheds- og sikkerhedsmæssige overvejelser, skiftende kundekrav, bæredygtighedsspørgsmål og bestræbelser på at dekarbonisere transport, for ikke at nævne de udfordringer og muligheder, som eksponentielle teknologier som IoT, Big Data og 5G giver.

Det hurtigt skiftende landskab kræver en ny generation af løsninger, der kan integrere, automatisere og optimere transportoperationer. AMCS Transport Management System er netop dette system.

AMCS Transport Management System: bygget til affalds- og genanvendelsesindustrien

AMCS Transport Management System er designet specielt til at imødekomme affalds- og genanvendelsesindustriens tunge transportbehov og tilbyder højt automatiseret og integreret funktionalitet til styring af planlægning, vagtplaner, forsendelse, live tracking, ruteoptimering og drivermobilapplikationer.

Det inkluderer en moderne, intuitiv grænseflade, der gør det nemmere at planlægge og bruger klassens bedste teknologi til integrerede kort og afstandsberegning for at give optimale ruter

og øget nøjagtighed i servicetiden for hvert stop. Hver funktion blev udviklet til at forbedre produktivitet, ressourceudnyttelse, førersikkerhed og driftsstyring og synlighed.

Besøgende på RWM Resource Revolution messe på Birmingham NEC kan mødes AMCS på Stand 5-T166 for at lære om AMCS Platform, en enterprise grade cloud og software platform, der omfatter Enterprise Management, Vehicle Technology, Mobile Workforce, og Intelligent Optimization løsninger.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Anmod om en demo

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Innovationer i den cirkulære økonomi: AI i ressourcehåndtering

Mestring af flådens succes: Undgå de 10 største fejl i flådestyring

Brochure

AMCS BETALER FOR LEVERANDØRBETALINGER TIL METALGENBRUGERE

AMCS Telematics-brochure

Opdag, hvordan AMCS Telematics kan hjælpe dig med at spare omkostninger og optimere din flådes ydeevne.

Download brochure

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Ressourcer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på