Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

AMCS-platformen 8.3 er nu lanceret for at forøge agiliteten i forbindelse med affalds- og genbrugsprocesser

Ring tilbage til mig

Nye funktioner og forbedringer er i fokus i den anden udgave lanceret i 2020

Limerick, Irland, den 15. juni - AMCS har for anden gang i 2020 opdateret sin platform for at tilbyde affalds- og genbrugsindustrien en yderst omfattende værdiforøgelse. I februar fokuserede lanceringen af AMCS-platformen 8.2 på virksomhedernes mulighed for at opnå betydelige effektivitetsgevinster. 8.3-udgaven er udviklet til at gøre virksomhederne mere agile gennem en større grad af automatisering, forbedrede integrationskapaciteter og en yderligere forbedret brugeroplevelse.

AMCS-platformen tilbyder nu en helt ny arbejdsstation til rapportering og analyse, en procesoptimeret og redesignet kontraktstyrings- og prissætningsmotor samt en ændret arbejdsstation til materialer med redesignet og optimeret lagerstyring og kapaciteter for produktionsomlægning og materialesalg.

Den nye REST API i AMCS-platformen forsyner virksomhederne med sikre og pålidelige integrationstjenester for processer og data mellem on-premise-, cloud- og tredjepartsapplikationer ved brug af AMCS-platformen.

Hertil kommer, at 8.3-udgaven leverer flere nye funktioner og forbedringer på tværs af porteføljen af de integrerede end-to-end-løsninger.

"AMCS-platformen garanterer affalds-, genbrugs- og råvarevirksomheder et stærkt udgangspunkt og fodfæste i forhold til proaktivt at kunne forudse den fremtidige udvikling", udtaler Elaine Treacy, Global Product Director hos AMCS. "Med de integrerede løsninger bidrager AMCS-platformen til de centrale værdidrivere for vores kunder og industrien med hensyn til øget omsætningsvækst, marginudvidelse, driftseffektivitet og bæredygtighed, samtidig med at omkostningerne reduceres."

AMCS Group er en af verdens førende it-leverandører til affalds- og genbrugsindustrien; selskabet gør det muligt for kunderne at digitalisere og automatisere alle deres driftsprocesser. Den industrispecifikke AMCS-platform tilbyder fuldt integrerede og SaaS-baserede end-to-end-løsninger til håndtering af livscyklussen for alle affalds- og genbrugsmaterialer med dækning af alle driftsområder, herunder kommuner, kommercielt og industrielt affald, bygge- og nedrivningsmaterialer samt genanvendelsesmaterialer.

"Organisationer er nødt til kunne tilpasse sig ændringer i markedet, og denne lancering hjælper til med at effektuere netop denne tilpasning. Dette fremgår af de nye funktioner i 8.3, der blandt andet fokuserer på analyse og konnektivitet, som understøtter en mere agil virksomhed, forklarer Treacy.

"I AMCS-platformen 8.3 er der for eksempel som noget helt nyt selvbetjeningskapacitet til rapportering, AMCS Datamart'en og AMCS-platform-konnektivitet, som giver større indsigt i virksomheder samt leverer konnektivitet og integrationer på grundlag af industristandarder. Den nye udgave demonstrerer, at platformen er bygget til forandring og innovation med henblik på at forøge affalds- og genbrugsvirksomheders konkurrencefordele", konkluderer hun afslutningsvis.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Den markedsledende softwareplatform i virksomhedsklassen, der hjælper med at forbedre din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Oversigt over AMCS-platform

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, end-to-end cloud-løsningen, der giver fuld synlighed i dine operationer.

Se Webinar on demand

Brochure

AMCS-platform, Brochure

AMCS Platform er en unik softwareplatform i virksomhedsklassen, der kører i skyen og er designet baseret på de bedste praksisprocesser for tusindvis af affalds- og genanvendelsesvirksomheder over hele kloden.

Rettidig Emner Webinar Series: AMCS Platform for Fiber Recycling

Vi starter vores femte udgave til Rettidig Emner Webinar Series - AMCS Platform for Fiber Recycling: Strømlin dine operationelle processer.

Webinar efter behov; Oversigt over AMCS-platform

Med AMCS-platformen digitaliserer og automatiserer affalds- og genanvendelsesvirksomheder alle deres processer, hvilket sikrer dem et stærkt fodfæste til proaktivt at foregribe den fremtidige udvikling

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Få mere at vide om, hvordan du arbejder smartere, mere problemfrit og mere digitalt.

Hent brochure

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på