Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

AMCS lancerer 'Analytics' og 'Digital Engagement' Løsninger

Ring tilbage til mig

AMCS, verdens førende leverandør af applikationsplatforme til affalds- og genanvendelsesindustrien, annoncerede i dag udgivelsen af to nye nøgleløsninger på AMCS-platformen: AMCS Analytics og AMCS Digital Engagement.

AMCS investerer betydeligt i at opbygge en best-in-class cloud-platform, der samler deres forskellige funktioner og tilbud i en skalerbar løsning i virksomhedsklassen. Denne branchespecifikke platform samler virksomhedens seks kerneløsningsområder: Enterprise Management-software, mobil arbejdsstyrke, køretøjsteknologi, intelligent optimering, digitalt engagement og analyse.

AMCS-platform

AMCS-platformen er drevet af eksponentielle krav fra affaldsvirksomheder, der leder efter integrerede kapaciteter til digitalisering af deres forretning og er designet til at automatisere, standardisere og optimere alle forretningsprocesser fra affaldsindsamling til genanvendelse og materialehandel. Den tekniske arkitektur er baseret på de mest moderne teknologier og er bygget til at håndtere data- og arbejdsbyrdemængderne for store virksomhedskunder. Platformens åbne API'er er designet til at muliggøre fleksibel og problemfri integration af vores løsning i virksomhedens it-arkitekturer.

På dette års RWM messe i Birmingham (UK), er AMCS lancerer to nye løsninger på AMCS platform: AMCS Analytics og AMCS Digital Engagement.

AMCS Analytics

AMCS Analytics er en Business Intelligence-tjeneste, herunder et stort sæt rollebaserede standarddashboards baseret på AMCS' mange års erfaring med at arbejde med affalds- og genbrugsvirksomheder over hele kloden. AMCS Analytics eliminerer de dyre og tidskrævende opgaver med at indsamle forskellige data og giver øjeblikkelig adgang til meningsfuld forretningsindsigt med fokus på de data, der kan fremskynde virksomhedens resultater og undgå indtægtslækage. Uanset om den er placeret på stedet eller i skyen, betyder løsningens branchecentrerede og intuitive karakter, at virksomheder i alle størrelser kan drage fordel uden behov for interne teams, tilpassede datatransformationer eller ekstern BI-ekspertise.

AMCS digitalt engagement

AMCS's Digital Engagement-løsning gør det muligt for operatører at bedre servicere kunder online og opbygge stærkere relationer gennem sociale medier, digitale assistenter og tilsluttede (IoT) enheder. Kunderne vil være i stand til at kontakte deres tjenesteudbyder, når, hvor og hvor passer dem bedst. Til gengæld vil operatørerne i høj grad reducere callcentertrafikken og drage fordel af en mere strømlinet, automatiseret og billigere kommunikationskanal. AMCS Digital Engagement-løsning tilbyder også out of the box kunde-e-handel, leverandørwebportaler og giver sikre digitale betalingskanaler, der tilbyder kunderne online betaling.

"I dag er de største affaldsselskaber i verden afhængige af AMCS Platform og er derfor afhængige af, at vi skubber grænserne med hver udgivelse for at sikre, at vi leverer det, de har brug for for at forblive konkurrencedygtige," sagde Mark Abbas, Chief Marketing Officer hos AMCS. "Med udvidelsen af AMCS-platformen bygger vi videre på vores strategi om at styrke vores kunder med en intelligent platform, der understøtter den igangværende transformation til en mere cirkulær økonomi. Vores løsninger giver kunderne mulighed for at digitalisere deres forretning, så de kan operere mere problemfrit og effektivt."

AMCS vil fremvise AMCS-platform, herunder de nyligt lancerede Analytics- og Digital Engagement-løsninger og demonstrere brugen af digitale assistenter som Amazon Echo på RWM Expo 2017 (Stand 4F30-G31), i Birmingham, Storbritannien fra 12. til 14. september 2017.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Den markedsledende softwareplatform i virksomhedsklassen, der hjælper med at forbedre din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Automatisering af underleverandørens livscyklus

Underleverandørledelse digitaliserer underleverandørprocesser for at understøtte forretningsvækst og rentabilitet

Hent brochure

Oplåsning af værdi med underleverandørautomatisering

Unlocking Value with Subcontractor Automation-webinar undersøger, hvordan de seneste teknologiske fremskridt muliggør en ny bølge af innovation inden for automatisering af underleverandører.

Brochure

Analyse, Brochure

Beskriv, prædirder og forbedr virksomhedens resultater med uovertruffen indsigt på tværs af hele din virksomhed.

Brochure

Brochure om digitalt engagement

Strømlin og digitaliser kunde- og partnerprocesser for at skabe driftseffektivitet og drive marginudvidelse.

Beskrive, forudsige og forbedre virksomhedens resultater med uovertruffen indsigt

Hent brochure

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på