Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

AMCS lancerer 1. platformudgivelse for 2021, der afslører sin Smart Transport-løsning

Ring tilbage til mig

At levere en klassens bedste kundeoplevelse er kernen i AMCS Platform 8.5, som omfatter procesautomatisering, digitalisering, større forretningsindsigt og rigere funktionalitet til kundernes transport- og genbrugsoperationer.

Limerick, Irland, den 15. marts 2021: Verdens førende leverandør af integreret software- og køretøjsteknologi til affalds- og genanvendelsessektoren har i dag lanceret den første større udgivelse af AMCS-platformen i 2021.

AMCS Platform 8.5 inkorporerer en betydelig udvikling i sin transportlogistik- og materialebehandlingsfunktionalitet, hvilket sikrer, at brugerne er i stand til hurtigt at reagere på ændringer i kundernes krav og hjælper dem med at være på forkant med markedsudviklingen.

Flagskibet innovation i denne seneste udgivelse er den nye AMCS TMS (Transport Management System).  TMS leverer højt automatiseret og integreret funktionalitet, der er i stand til at styre alle aspekter af affaldsindsamlingslogistik, herunder ruteplanlægning, planlægning, live tracking og en mobildriverapplikation. Dette vil give øget produktivitet gennem forbedret ressourceoptimering, driftssynlighed og serviceniveau.

Andre højdepunkter omfatter:

"AMCS Platform giver affalds-, genanvendelses- og ressourceforvaltningsvirksomheder en integreret end-to-end-platform for at opnå større grad af automatisering, digitalisering og indsigt i et robust SAAS-fundament på tværs af deres virksomhed", kommenterede Elaine Treacy, Global Product Director hos AMCS.

"Med ny transportstyring og forbedrede materialeadministrationsløsninger leverer AMCS Platform 8.5 ekstra funktionalitet på områder, der giver vores kunder mulighed for at skabe omsætningsvækst, marginudvidelse, driftseffektivitet, serviceniveauer og bæredygtighed, samtidig med at de reducerer deres omkostninger.

Forretningsfleksialitet bliver stadig vigtigere, idet organisationer har brug for at generere forretningsindsigt på tværs af deres virksomhed - Platform 8.5 er designet til at gøre netop dette" Treacy forklarer. "For eksempel tilbyder det et nyt intelligent og interaktivt dashboard, der hjælper kunderne med at administrere deres debitorfunktion. Dette hjælper dem igen med at træffe informerede og hurtige beslutninger for at fremskynde ordren til kontantcyklus.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Den markedsledende softwareplatform i virksomhedsklassen, der hjælper med at forbedre din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Oversigt over AMCS-platform

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, end-to-end cloud-løsningen, der giver fuld synlighed i dine operationer.

Se Webinar on demand

Brochure

AMCS-platform, Brochure

AMCS Platform er en unik softwareplatform i virksomhedsklassen, der kører i skyen og er designet baseret på de bedste praksisprocesser for tusindvis af affalds- og genanvendelsesvirksomheder over hele kloden.

Webinar efter behov; Oversigt over AMCS-platform

Med AMCS-platformen digitaliserer og automatiserer affalds- og genanvendelsesvirksomheder alle deres processer, hvilket sikrer dem et stærkt fodfæste til proaktivt at foregribe den fremtidige udvikling

Brochure

AMCS Platform til bygge- og nedrivningsindustrien

Fra konstant skiftende statslige regler til forvaltning af dine aktiver har udfordringerne aldrig været større for byggeri og håndtering af nedrivningsaffald

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Få mere at vide om, hvordan du arbejder smartere, mere problemfrit og mere digitalt.

Hent brochure

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på