Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

AMCS køber det hollandske softwarefirma PieterBas Automatisering.

Ring tilbage til mig

Limerick (Irland), 2. oktober - Den irske AMCS, global leverandør af branchespecifik software og teknologi til affalds- og genanvendelsesindustrien, annoncerede i dag, at den har erhvervet PieterBas Automatisering i Holland. Medarbejderne og de nuværende aktionærer, Hans og Pieter-Bas Buskens, bliver en del af det internationale team på mere end 500 medarbejdere i AMCS.

"PieterBas er en succesfuld virksomhed med et meget motiveret team, der har fokuseret på affalds- og genanvendelsesmarkedet siden 1988. Kundebasen i PieterBas er forskelligartet og en fremragende tilføjelse til vores portefølje. Eksisterende kunder vil drage fordel af vores investeringskraft, professionelle globale organisation og ambition om at levere den bedste og mest innovative branchespecifikke softwareplatform til organisationer i affalds- og genanvendelsesindustrien", sagde Jimmy Martin, administrerende direktør for AMCS Group." PieterBas' mangeårige erfaring med organisationer i små og mellemstore virksomheder vil hjælpe os med bedre at tilpasse vores løsning til dette segment".

Hans   Buskens, kommerciel direktør PieterBas: "Vi ser en god forbindelse med AMCS både med hensyn til vision og teknologi. AMCS-platformen er udviklet på samme cloudarkitektur og -teknologi som den nyeste version af   PieterBas. Vores kunder kan fortsat regne med vores støtte til deres eksisterende investeringer og vil også have adgang til en bredere vifte af yderligere softwareløsninger, indbyggede computere, RFID og vejesystemer fra AMCS Group. Opkøbet giver vores medarbejdere mulighed for at udvikle sig yderligere i en hurtigt voksende, international organisation."

AMCS er en af de hurtigst voksende it-virksomheder i Irland. Virksomheden har foretaget 11 succesfulde opkøb i de senere år. Den seneste var den amerikanske Brady, Desert Micro og den tyske Recy Systems. I 2016 blev GMT Europe B.V. også etableret i Holland allerede indarbejdet. "Dette har gjort det muligt for os at udvide vores portefølje med blandt andet udelukkende udviklede løsninger til affald, genanvendelse og handel med råvarer, herunder skrot, ikke-jernholdige metaller, papir, træ, glas, plast, tekstil og elektronik," sagde Jimmy Martin.

AMCS leverer industrielle cloud-baserede softwareløsninger til affaldssektoren og genanvendelsesindustrien over hele verden med hovedaktiviteter i Vest- og Nordeuropa, Nordamerika og Australien / Asien. Sammen med   PieterBas har virksomheden over 500 medarbejdere og over 2.650 kunder i 22 lande.

Hvad kan vores Enterprise Management-software gøre for din virksomhed!

Øg din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Øg din driftseffektivitet med vores Enterprise Management-software!

Hent brochure

Hvorfor risikere at investere i ERP?

Hvorfor bruger virksomheder seriøse penge og tager betydelige risici ved at købe et ERP-system? Deltag i dette AMCS-webinar, og du vil også høre om, hvordan førende affaldshåndteringsselskaber i Storbritannien arbejder med AMCS for at realisere disse fordele.

Brochure

Brochure om virksomhedsledelse

Affaldsspecifik kunde-, kontrakt- og prisstyring, kraftfuld faktureringsmotor til C&I, C&D, indsamling af kommunalt og farligt affald med overførselsstation, genbrug og materialehandelskapacitet.

Integreret ERP-system strømliner procesflow: fra 'ordre til kontanter'

AMCS Enterprise Management reducerer omkostningerne, øger rentabiliteten og driver virksomhedens omsætning

AMCS Webinar: Hvorfor risikere at investere i ERP?

Hvorfor bruger virksomheder seriøse penge og tager betydelige risici ved at købe et ERP-system? Deltag i webinaret for at finde ud af!

Se Webinar

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på