Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS Kontakt

AMCS for at fremvise deres seneste innovationer på WasteExpo i Vegas

Maj 9, 2022

Mød os på Waste Expo 2022

BOSTON - AMCS, verdens førende teknologileverandør til miljø-, affalds-, genbrugs- og ressourcestyringsindustrien, annoncerede i dag formelt lanceringen af AMCS Vision AI og andre innovationer på WasteExpo Tradeshow i Las Vegas, 9.-12. maj 2022 - Stand #2038.

"Vi er glade for tidligere at kunne annoncere vores seneste innovationer på denne vigtige branchebegivenhed. AMCS stræber efter at være på forkant med teknologien for at tilbyde løsninger bygget til branchen. Fremme af bæredygtighed og cirkulær økonomi er et fælles tema på tværs af alle vores innovationer i år på WasteExpo 22 med vores nye AMCS-platformfunktioner, der giver vores kunder mulighed for at dekarbonisere deres aktiviteter og maksimere både den økonomiske og miljømæssige værdi af ressourcerne under deres vejledning"

Mark Abass, CMO hos AMCS

AMCS Vision AI er vores kunstige intelligensdrevne løsning med forskellige brugssager til W&R-industrien. Hos WasteExpo lancerer vi vores første Vision AI-applikation til at identificere forurening i genbrugsstrømme, automatiseret detektion af forurening på indsamlingsstedet og til at knytte den til affaldsproducenten.

I en kommentar til dette sagde Ken Tierney, produktchef hos AMCS: "AMCS Vision AI repræsenterer en betydelig finansiel investering i avancerede kunstige intelligensteknologier, som potentielt er transformerende med hensyn til at give både hidtil uset automatisering og indsigt i driften af genanvendelsesvirksomheder. Fordelene er tydelige i form af stigninger er økonomiske besparelser, bæredygtighed og kundeservice".

AMCS fremviser også følgende AMCS Platform innovationer på WasteExpo 22:

Derudover vil Evan Schwartz, vores Chief Enterprise Architect, tirsdag den 10. maj tale på WasteExpo Panel: 60-Minute Snapshot: MRF Software and Technology.

For dem, der ikke vil lave WasteExpo personligt i år, er vi vært for løbende webinarer og opdaterer vores ressourceområde på vores hjemmeside ugentligt med frisk tankeledelsesindhold - besøg venligst her. Kontakt Nancy Byrne, Global Head of Communications hos [email protected] hvis du har spørgsmål, og følg AMCS Newsroom på LinkedIn.

Mød os på WasteExpo 2022

Mød os på Waste Expo 2022

Vil du vide mere om AMCS-platformen?

Download vores brochure for at finde ud af, hvordan du fungerer smartere, mere problemfrit og mere digitalt.

Download brochure

Udnyt AMCS Vision AI til at få automatiseret indsigt for at maksimere kvaliteten og værdien af dine genanvendelige materialer

Kunstig intelligens (AI) og machine learning (ML) forbundet med Camera Vision kan transformere genbrugs- og affaldssektoren, og en ny løsning, AMCS Vision AI (Automated Material Identification Service), kan gøre en enorm forskel for dine operationer.

30 maj 3 jun Begivenhed

Tal med os på IFAT 2022

Vi håber at se dig på IFAT 2022, hvor vi vil fremvise AMCS Platform, enterprise-grade SaaS designet til affalds- og genanvendelsesindustrien. Mød os i hal 6, stand A6.420

9 - 12 maj Begivenhed

AffaldExpo 2022

Kom og vær med på stand #2038 i Las Vegas Convention Center, West Hall for at lære, hvordan du kan forbedre din driftseffektivitet med vores smartere, innovative end-to-end-løsninger.

Kontakt AMCS for at finde ud af, hvordan vores førende løsning kan hjælpe din virksomhed med at vokse og trives.

Undersøge AMCS-platform Løsninger Succeshistorier Blogs Karriere Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på

Download AMCS-platformsbrochure

Opdag, hvordan du kan betjene smartere, mere problemfrit og mere digitalt