Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

AMCS er den første softwarevirksomhed i affaldshåndterings- og genanvendelsessektoren, der opnår SOC 1 Type II-akkreditering

Anmod om en demo

AMCS er fortsat på forkant med at imødekomme kundernes behov og levere klassens bedste service og sikkerhed.

Limerick, Januar 12:AMCS, den førende globale leverandør af integreret software og køretøj teknologi til affald, genanvendelse og ressource industrier, meddelte i dag, at det har opnået SOC I Type II overholdelse. Akkrediteringen fremhæver, at AMCS anvender kontrol og procedurer for bedste praksis for at sikre en kundecentreret tilgang til operationer.

SOC 1 Type II-rapport er en internationalt anerkendt standard, der undersøger interne forretningskontroller. Revisionen er fokuseret på kontroller, der er beregnet til at opfylde behovene hos AMCS' kunders ledelse og revisorer. Rapporten, der er uafhængigt revideret af et "Big Four"-firma, validerer egnetheden af designet og driftseffektiviteten af AMCS's kontroller. Den resulterende rene rapport indeholdt ingen undtagelser eller observationer og dækkede 38 kontroller på tværs af syv nøgleprocesområder - Ny projektlevering; Indledende behandling; Kundesupport; Sikkerhedskopiering af data; Logisk adgang; Produktudvikling og forandringsledelse.

I en kommentar til akkrediteringen sagde direktør for forretningsprocesser og systemer hos AMCS Group, Leonard Dolan:

"Som virksomhed har AMCS altid fokuseret på at levere den bedste service til vores kunder. Dette omfatter forsikringer om, at vi alle har passende interne kontroller og systemer på plads. At opbygge tillid blandt vores kunder og interessenter er mere end bare god forretningspraksis; Det er helt integreret i vores fortsatte succes. AMCS er førende i vores branche, og vi er stolte af at være den første softwarevirksomhed i vores sektor, der opnår SOC I Type II-akkrediteringen."

Leonard Dolan fortsatte med at fastsætte fremtidige planer for overholdelse akkrediteringer kommentere,

"Akkrediteringen fokuserer på specifikke kunder, og vi vil opfordre vores eksisterende og potentielle kunder til at samarbejde med os om at opnå denne ekstra sikkerhed for deres specifikke forretning. AMCS er i øjeblikket i færd med at opnå SOC 2 Type II, som vil evaluere kontroller, der er relevante for sikkerhed, tilgængelighed, behandlingsintegritet, fortrolighed og privatlivets fred.  Det planlægger vi at opnå i 2. kvartal 2021."

Hvis organisationer skal have succes, skal man stole på dem. Kunder og interessenter ønsker faktisk at samarbejde med virksomheder, der er pålidelige, og give dem sikkerhed for, at de er i sikre hænder. AMCS er forpligtet til at investere i at bevare denne standard.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Den markedsledende softwareplatform i virksomhedsklassen, der hjælper med at forbedre din samlede driftseffektivitet

Anmod om en demo

Er du klar til at starte din digitale rejse?

Få mere at vide om, hvordan du arbejder smartere, mere problemfrit og mere digitalt.

Hent brochure

Brochure

AMCS-platform, Brochure

AMCS Platform er en unik softwareplatform i virksomhedsklassen, der kører i skyen og er designet baseret på de bedste praksisprocesser for tusindvis af affalds- og genanvendelsesvirksomheder over hele kloden.

Webinar efter behov; Oversigt over AMCS-platform

Med AMCS-platformen digitaliserer og automatiserer affalds- og genanvendelsesvirksomheder alle deres processer, hvilket sikrer dem et stærkt fodfæste til proaktivt at foregribe den fremtidige udvikling

Rettidig Emner Webinar Series: AMCS Platform for Fiber Recycling

Vi starter vores femte udgave til Rettidig Emner Webinar Series - AMCS Platform for Fiber Recycling: Strømlin dine operationelle processer.

Klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer dine operationer for effektivitet og vækster din virksomhed

Anmod om en tilpasset demo

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på