Alle løsninger Brancher Succeshistorier Ressourcer Om AMCS
Kontakt osBrochurer
Pressemeddelelse januar 2021 Updated maj 2021

AMCS er den første softwarevirksomhed i affaldshåndterings- og genanvendelsessektoren, der opnår SOC 1 Type II-akkreditering

Anmod om en demo

AMCS er fortsat på forkant med at imødekomme kundernes behov og levere klassens bedste service og sikkerhed.

Limerick, Januar 12:AMCS, den førende globale leverandør af integreret software og køretøj teknologi til affald, genanvendelse og ressource industrier, meddelte i dag, at det har opnået SOC I Type II overholdelse. Akkrediteringen fremhæver, at AMCS anvender kontrol og procedurer for bedste praksis for at sikre en kundecentreret tilgang til operationer.

SOC 1 Type II-rapport er en internationalt anerkendt standard, der undersøger interne forretningskontroller. Revisionen er fokuseret på kontroller, der er beregnet til at opfylde behovene hos AMCS' kunders ledelse og revisorer. Rapporten, der er uafhængigt revideret af et "Big Four"-firma, validerer egnetheden af designet og driftseffektiviteten af AMCS's kontroller. Den resulterende rene rapport indeholdt ingen undtagelser eller observationer og dækkede 38 kontroller på tværs af syv nøgleprocesområder - Ny projektlevering; Indledende behandling; Kundesupport; Sikkerhedskopiering af data; Logisk adgang; Produktudvikling og forandringsledelse.

I en kommentar til akkrediteringen sagde direktør for forretningsprocesser og systemer hos AMCS Group, Leonard Dolan:

"Som virksomhed har AMCS altid fokuseret på at levere den bedste service til vores kunder. Dette omfatter forsikringer om, at vi alle har passende interne kontroller og systemer på plads. At opbygge tillid blandt vores kunder og interessenter er mere end bare god forretningspraksis; Det er helt integreret i vores fortsatte succes. AMCS er førende i vores branche, og vi er stolte af at være den første softwarevirksomhed i vores sektor, der opnår SOC I Type II-akkrediteringen."

Leonard Dolan fortsatte med at fastsætte fremtidige planer for overholdelse akkrediteringer kommentere,

"Akkrediteringen fokuserer på specifikke kunder, og vi vil opfordre vores eksisterende og potentielle kunder til at samarbejde med os om at opnå denne ekstra sikkerhed for deres specifikke forretning. AMCS er i øjeblikket i færd med at opnå SOC 2 Type II, som vil evaluere kontroller, der er relevante for sikkerhed, tilgængelighed, behandlingsintegritet, fortrolighed og privatlivets fred.  Det planlægger vi at opnå i 2. kvartal 2021."

Hvis organisationer skal have succes, skal man stole på dem. Kunder og interessenter ønsker faktisk at samarbejde med virksomheder, der er pålidelige, og give dem sikkerhed for, at de er i sikre hænder. AMCS er forpligtet til at investere i at bevare denne standard.

Lad os vise dig, hvad AMCS Platform kan gøre for dig!

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din drift for at øge overskuddet, forbedre effektiviteten og skabe vækst i din virksomhed.

Webinar on Demand: AMCS Platform Oversigt

Dette webinar giver et indledende overblik over AMCS Platform, den end-to-end cloud-løsning, der giver mulighed for fuld synlighed i dine operationer.

Se webinar On Demand nu

Begivenhed

RWM 2023

Benchmark-infografikken: Et hurtigt kig på et dybt dyk i branchen

Navigering i teknologiske forandringer

Er du klar til at se, hvad AMCS kan gøre for dig?

Lad AMCS vise dig, hvordan du optimerer din effektivitet, øger dit overskud og får din virksomhed til at vokse.

Anmod om en demo

Anmod om en demo for at vise hvordan vores software løsninger kan skabe vækst og bæredygtighed i netop din virksomhed.

Undersøge Karriere Løsninger Blogs Brochurer Fortrolighedserklæring Juridisk meddelelse Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev Følg os på