Løsninger Løsninger Brancher Brancher Succeshistorier Ressourcer

ALBA Group til at automatisere planlægning af køretøjsrute med AMCS

Ring tilbage til mig

AMCS, den førende leverandør af integreret software og køretøjsteknologi til affalds-, genanvendelses- og ressourcesektoren, har underskrevet en aftale med den førende leverandør af genbrugs- og miljøtjenester ALBA Group.

Aftalen, der har en værdi på 2 mio. EUR, vil se AMCS implementere sine Fleet Planner- og Mobile-produkter på tværs af ALBA Groups flåde i Tyskland og erstatte eksisterende manuelle systemer.  End-to-end-løsningen vil omfatte driftssoftware, mobile enheder til drivere og indbygget hardware til over 600 køretøjer.  Det vil fuldt ud integrere sig med ALBA-koncernens SAP-system.

Optimering af sine skip køretøjsruter vil gøre det muligt for ALBA Group at frigøre en række kommercielle og miljømæssige fordele som følge af reduktioner i emissioner, kilometertal og køretid.  Evnen til at øge flådens produktivitet vil også hjælpe med at optimere dens størrelse og sikre, at alle køretøjer kører med fuld kapacitet.  Der vil også ske betydelige forbedringer i administrationen. Planlægningstiden kan reduceres med alt fra 60-90 %, og reduktioner i antallet af mistede elevatorer vil bidrage til at forbedre serviceniveauet og reducere mængden af modtagne forespørgsler og klager.

I en kommentar til kontrakten sagde Matthias Redeker, chef for Logistics Segment Waste and Metals ALBA Group: "Vi er konstant på udkig efter måder at fungere mere effektivt og forbedre kvaliteten af den service, vi leverer.  Automatiseringen af vores ruteplanlægning vil gøre det muligt for os at kontrollere vores omkostninger, yderligere reducere vores miljøpåvirkning og forbedre vores kunders oplevelse."

Indse rute omkostningsreduktion, anmode om en demo nu!

AMCS Intelligent Optimisation-løsningen optimerer hundredtusindvis af masterrutestop i én optimering, og anden efter sekund optimerer den meget dynamiske ruter og realtidsbaserede ruter.

Anmod om en demo

Lad os vise dig, hvordan ruteoptimering kan reducere kilometertal, køretid og CO2-emissioner med 5-25 %

Hent brochure

Intelligent affaldsindsamling baseret på prognosealgoritmer og IoT

Optimer dine forretningsprocesser, produktivitet, effektivitet og bæredygtighed.

Bæredygtig affaldsindsamling ved hjælp af automatiske algoritmer baseret på historisk data

Webinar: Styrken ved ruteoptimering

Optimer dine meget dynamiske ruter i realtid. Få indsigt i, hvordan du omdanner dine komplekse ruteplaner til en strømlinet proces efter behov uden de tidskrævende manuelle opgaver.

Intelligent affaldsindsamling baseret på prognosealgoritmer og IoT

Se Webinar

Kontakt AMCS for at høre om vores førende løsning, og hvordan dette kan hjælpe din virksomhed med at trives.

Direkte links Karriere Blogs Succeshistorier Løsninger Hold kontakten Tilmeld dig vores nyhedsbrev
Følg os på